Michelle LO

Grejer jag har köpt

Kategori: Inköpt

Jag och Mamma var istan förra tisdagen. Vi åkte till beyond retro med min lillebror och jag köpte en collage tröja. Just nu är den i tvätten så ni får bild på den sen. Men iallafall så hade jag det jätte mysigt med min mamma. var jätte roligt att bara vara med henne. Vi gick från södermalm > gamla stan > t-centralen. Här är sakerna jag köpte.
Hair donut som jag fick av mamma
Nagelack som ska göra ens naglar starkare fick jag också av mamma.
Krosidotter? Eller vad heter dem. Hahah men iallafall dem här köpte jag en annan dag. Testade dem när jag sov över hos Elin. men dem funkade inte. Så jag tror att jag tog för mycket hår.
Testade den efter att jag hade vart och badat med familjen och Elin. Tyckte den var jätte bra så jag gick upp till Vällingby och köpte den. Awesume!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: